ebwoto

Yeni Honda Civic'in Fiyatı İle Özellikleri Resmi Olarak Duyuruldu

Bu konuda 1 ileti var

Honda Civic hususunda bilindiği üzere son günlerde hareketlilik yaşanıyor. Ve Honda Civic aracının fiyatı ve özelliklerine dair yeni bilgiler resmi bir biçimde İngiltere'de belli oldu.

honda-civic-ingiltere-ozellikleri-ve-fiyatlari-duyuruldu.jpg

İlk olarak geçen yılki Paris Motor Show'da Avrupa spesifikasyonunda yer tanıtılan Yeni Honda Civic hakkında fuardan bu yana yeni bilgiler gelmeye decam ediyordu. Şimdi ise otomobilin bütün detayları ve fiyat listesi açıklandı. Giriş seviyesi S-grade 130 hp 1.0 litre üç silindirli benzinli motor ve manuel şanzıman ile birlikte geliyor. Başlangıçta dizel motor seçeneği sunulmayacak. Dolayısıyla tek diğer motor seçeneği 180 hp 1.5 litre turbo benzinli motor. Bu motorun bulunduğu Sport donanım seviyesinin fiyatı 22 bin 470 pound (104 bin 975 tl).

 

1.0 litre motor aynı zamanda SR donanım seviyesi ile (20 bin 180 pound / 94 bin 276 tl) ve EX donanım seviyesi (isteğe bağlı 500 pound ücretli tech paketiyle birlikte, 23 bin 40 pound / 107 bin 624 tl) ile birlikte de geliyor. 1.5-litre motor ise Sport Plus (25 bin 335 pound / 118 bin 344 tl) ve Prestige (26 bin 85 pound / 121 bin 848 tl) ile birlikte sunuluyor. Öte yandan, Honda henüz tüm donanım seviyelerinin özelliklerini açıklamadı.

 

CAP Otomotiv tarafından sağlanan değer verileri, Civic'in üç yılın üzerinde bir süre değerini %37 oranında muhafaza edeceğini öngörüyor.

 

Honda marka imajı açısından spor başarılarına çok önem veriyor ve yeni Civic'in İngiltere Turing Otomobil Şampiyonası'na katılması da olası. Honda İngiltere yöneticisi Phil Webb de bunun ihtimal dahilinde olduğunu doğruluyor.

 

Honda Civic için yeni Turbo motorlar

İlk piyasaya çıkışta, Ford Focus rakibi yeni Civic için iki yeni turboşarjlı benzinli motor seçeneği sunulacak ancak dizel seçeneklere şimdilik yer verilmiyor. Honda, en çok tercih edilecek motorun, altı ileri manuel veya CVT otomatik şanzıman ile eşleştirilebilen 130 hp 1.0 litre üç silindirli turbo olacağını öngörüyor. Bu motorun CO2 emisyonu 110 gram / km.

 

Daha güçlü bir 180 hp 1.5-litre dört silindirli motor da aynı şanzıman seçenekleriyle satışa sunulacak. Bu motor, spesifikasyona bağlı olarak 133g / km CO2 emisyonuna sahip.

 

Civic 70 global pazarda hemen hemen aynı özelliklerle satılacağından Honda başlangıçta iki benzinli motora odaklanacak. Bununla birlikte, 2017 yılı sonunda, alıcılar, mevcut 1.6 litrelik i-DTEC dizel motorun revize edilmiş bir versiyonunu seçebilecekler. Honda'nın verimli dokuz vitesli otomatik şanzımanı sayesinde gelişmiş yakıt tasarrufunun yanı sıra bu motorla performans da artacak.

Honda Operasyon Sorumlusu Katsushi Inoue, firmanın Toyota Prius ile rekabet edebilmek için bu seriye hibrit bir model eklemeyi de düşündüğünü açıkladı. Inoue "[Volkswagen] emisyon skandalından sonra bunu düşünmek zorundayız. Japonya ve ABD'de hibrit konusunda iyi bir konumdayız, bu teknolojiye sahibiz." diye konuştu.

 

Mühendisler ayrıca yeni Civic için konfor, kullanım ve kalite alanlarında büyük ilerlemeler hedefledi. Proje lideri Mitsuru Kariya'ya göre, yeni otomobil, arkada kompleks ve bağımsız çok bağlantılı süspansiyon ile birlikte kapsamlı bir süspansiyon revizyonundan geçti. Üst donanım seviyelerinde dört kademeli adaptif amortisör özelliği de sunuluyor.

Yeni Civic, yeni görünüm ve hafif yapılı tasarım

Tamamen yeni platform, önceki modele göre 16kg daha hafifken, burulma sertliği yüzde 52 oranında artırıldı. Bu, otomobilin daha hızlı tepki vermesine ve daha sürükleyici bir sürüş deneyimi sunmasına yardımcı oluyor. Type R modelinin ise, firma yöneticilerine göre stadnart modelle birlikte geliştirilse de, Eylül ayına kadar piyasaya çıkması beklenmiyor. 2016 Paris Motor Show'da Type R'ın bir konsept versiyonunu görmüştük.

 

Yeni Civic, daha alçak, daha uzun ve daha geniş. Yeni model, Cenevre Otomobil Fuarı'nda gösterilen Civic Prototype ile neredeyse aynı. Prototipteki ikili egzozlar bile Sport donanım seviyesine taşındı. Alt donanım seviyeleri daha az agresif tamponlarla daha yumuşak bir tasarıma sahip olacak. Sport modeli, giriş seviyesi otomobiller ile yakında çıkacak olan Type R arasında bir köprü olacak şekilde tasarlandı.

Daha düşük tavan çizgisine rağmen, Honda, aks mesafesinin 30 mm uzatılması dolayısıyla içeride daha geniş alan olduğunu iddia ediyor. Yeniden konumlandırılmış yakıt deposu, Honda'nın akıllı Magic Seats koltukları ve düz arka zeminden fedakarlık edildiği anlamına geliyor ancak otomobile kompakt ve inovatif bir sürgülü ve çıkartılabilir arka raf eklenmiş. Arka koltuklar dik konumdayken modelin bagaj kapasitesi 478 litre, bu da önceki modelden sadece 1 litre daha fazla ancak VW Golf'ün 380 litrelik kapasitesinden çok daha fazla. Daha geniş bir Civic Tourer station model ise en az 18 ay sonra çıkacak.

Dış stilin yanı sıra iç kabin de tamamen yenilenmiş ve kalite büyük ölçüde yükseltilmiş. Orta konsoldaki yeni elektronik el freni sayesinde tasarımcılar buraya kaydırmalı bir kol koyma yeri ve derin bir gizli bölme ekleme şansı buldular.

 

Geleneksel kadranların yerine hız ve yakıt ekonomisinden uydu navigasyon ve medyaya kadar her şeyi gösterecek şekilde özelleştirilebilen bir TFT ekran yerleştirilmiş. Honda Connect, Apple CarPlay ve Android Auto desteği ile geliyor. Ayrıca Honda SENSING kapsamında acil fren, şeritten çıkış uyarısı ve şerit koruma asistanı, adaptif seyir kontrolü ve akıllı hız asistanı özellikli trafik işareti tanıma gibi çarpışma önleme sistemleri de geliyor. Honda otomobilin Euro NCAP testlerinde beş yıldız alacağından emin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap